/Assets/images/icon/favicon-32x32.png |
/Assets/images/icon/vitrine/carrinho.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_medicamentos.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_saude_e_alimentacao.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_beleza_bemestar.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_dermo.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_medicamentos.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_saude_e_alimentacao.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_beleza_bemestar.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_dermo.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_mae_e_bebe.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_higiene.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_psocorros.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_diet_suplement.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_aparelhos_testes.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icone-perfume-2.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_medicamentos.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_saude_e_alimentacao.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_beleza_bemestar.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_dermo.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_mae_e_bebe.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_higiene.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_psocorros.png |
/backoffice/uploads/categoria/produto/icon_diet_suplement.png |
/Assets/images/icon/vitrine/carrinho.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/La-Roche-Posay-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Avène-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Nestle-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Neutrogena-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Roc-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Skinceuticals-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Tresemmé-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Vichy-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Vult-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Medley-1.png |
/BACKOFFICE/Uploads/Marca/Dove-1.png |
/Assets/images/icon/icoNews.png |
Social
Social Data
Cost and overhead previously rendered this semi-public form of communication unfeasible.
But advances in social networking technology from 2004-2010 has made broader concepts of sharing possible.